tirsdag 17. november 2009

Lille Emma





Emma har etterhvert fått mange trådsnellaplagg i garderoben sin.
Blandt annet en søt jerseykjole med stor gummiknapp midt på brystet!
På disse bildene kommer ikke kjolen så godt til sin rett, men jeg hadde så lyst til å dele disse flotte bildene med dere ! :)

Nå om dagen produseres det ikke så mye her i huset, for jeg planlegger litt julegaver og må bli ferdig med et par bestillinger jeg har.
Men skal prøve å komme sterkere tilbake i desember.
Jeg føler at jeg er tidlig ute med de fleste juleforberedelser i år, gaver, innpakkning, baksten er planlagt og julekortene er ferdig scrappet, og bildene ble tatt i går kveld. Må røpe at julekortbildene mine ble veldig inspirert av Smileull sine fantastiske bilder av barna.

jeg elsker julen, men etter at jeg byttet jobb i fjord innså jeg at juleforberedelsene må starte TIDLIGT her i huset om jeg skal få alle detaljene på plass og få en jul akkurat slik jeg ser det for meg i hodet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...