søndag 22. november 2009

En utfordring sier jeg ikke nei til!

Jeg har fått en utfordring fra Malina
og den lyder som følger:

1. Gå inn på mappa "Mine Bilder"
2. Velg den 4. eller 7. mappen
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i ett innlegg, og skriv litt om det.
5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer, og gi de beskjed om utfordringa.



Dette bildet er fra sykroken min, der alle ideene mine kommer ut i livet!
Et gammelt bilde dette, og før jeg fikk min deilige nye symaskin "Elna"
I sykroken min blir jeg GLAD, masse bilder av familien min er klint opp på veggen i et tilfeldig rot, men jeg liker det :)

Temaet mitt i sykroken er rødt og hvitt, men det kommer ikke så godt frem på disse bildene. Jeg lover å komme med flere bilder fra sykroken ved en senere anledning

Videre utfordrer jeg:

Bodil BO fordi jeg elsker bildene hennes!
Den gode feen fordi hun inspirerer meg!
Lykketing fordi hun er en god venn
Shamu for det er så lenge siden hun har oppdatert bloggen sin, og jeg savner det!
Og
Bøtteknott nok en god venn som jeg ser alt for skjelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...