torsdag 1. oktober 2009

En ny pus :)

Enda en pus har sett dagens lys, å denne er filtet.
Brun ullfilt er i bunnen for denne buksa og bestilleren ønsket poter på ryggen og et dyr på magen. så da ble det en pus

Å ullfilte er ingen enkel oppgave, men jeg synes det er så flott når ulla trykkes ned i ullstoffet og blir til noe. Bruker lang tid og det er ikke lett å forme det til å bli perfekt. men hjemmelagede produkter skal ha litt sjel, litt utrykk og mye omtanke og kjærlighet bak :) å det legger jeg i alle mine produkter!

Jeg gleder meg til å høre om buksa faller ismak.
Sendte med en liten surprise til lillebolla i familien også, så nå sitter jeg å venter i spenning :) hehe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...