onsdag 29. juli 2009

Tunika: Retroblomster 3-4 år

I det siste har jeg jobbet litt med egne møsntere på klær, å for å få dem til å passe fint har jeg brukt knerten som prøvedukke!!
Det har gått litt for langt egentlig, for han har blitt så glad i kjoler.
Denne tunikaen kunne han ikke forstå hvorfor han ikke kunne få bruke, for den passet jo så fint -flire-

Tunikaen er til salgs, så om du er interessert kan du sende meg en pm.Den koster 299,- + 30 kr for porto. Den har vintage fôr i lommene og er pyntet med samme vintage retroblomster på ryggen! Str 3-4 år







1 kommentar:

  1. Syns godt at han kunne gå i tunika jeg, bakfra ser han ut som en trollmann og det er jo bare kult :) Hadde han hatt langt krøllete hår ville jeg kanskje vært mer i tvil, men han har jo skikkelig gutteansikt og gutteklipp, så det er ikke akkurat fare for at man tar feil. Tunika er jo kjempedeilig å gå i, syns godt gutter også kan få den gleden. Lag noen uten blomster, f.eks. Og kanskje splitt nederst på sidene? Så blir det litt sånn Sigurd Drakedreper-stil.
    For øvrig heter jeg Shoosa på tettinntil også, men fant bloggen din via mamman til Sienna, som du laget bukse til. Den var så nydelig at jeg har lyst på en selv også, men må tenke litt på farger først. Og kanskje spørre mottakeren om hvilket dyremotiv hun ønsker seg. Kunne du laget en løvebukse, f.eks? Med man på rompen og poter på knærne, og et løvehode i silhuett som lomme på brystet. Å, jeg skulle ønske jeg kunne sy! Priser? Selger du alt dette via snellebloggen?

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...