onsdag 24. juni 2009

Genser-ras!! :)

Ble litt hekta på gensere etter mitt første vellykkede forsøk, at jeg bare MÅTTE sy litt flere.
Denne gangen har jeg brukt siste rester av chenille i stoffhyllene mine. Og snoop dog ble til av noen bomulls-stoffer.
Alle genserne ligger i snellebutikken nå, men det spørs om det blir så lenge, for jeg elsker dem, å har lyst til å bruke dem på william !!
Skogens Blomster
Blomster, blomster, skogens blomster.
Blomster er stjerner, skogens stjerner.
De skinner og blinker, de til deg de vinker.
Blomster blomster, skogens blomster
De skinner i solen, med regnbuens farger
De med sin glans, de deg hjertens fanger.
Blomster blomster, de synger sanger.
Hør den melodi,... det er noe de vil si.
Kanskje en dag jeg med blomster vil fri.

Stars, but no stripes..
Stjerner blir født i store skyer av gass i verdensrommet.
Din stjerne blir født akkurat når den tar på seg denne genseren
Snoop dog!
Denne grønne skapningen har en stor drøm, en drøm om å bli rapper, være populær hos damene og tjene masse vis av penger!
Kan du hjelpe han?


Snusende snegl!

Sneglen leter etter maten sin, men hvor kan den være.. kanskje under armen? eller bak på ryggen.. Med dette tempoet tar det nok år og dag før han får seg en matbit!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...