onsdag 17. juni 2009

En stripete langstrakt en

Joggebukser står høyt på prioriteringslista over ting jeg må sy!
William har vokst og trenger nye klær. Joggebukser fra H&M er mye i bruk i barnehagen. Men for en 3 åring er det da mye morsommere å ha litt spreke, utenomdetvanlige bukser, hihi.

Å eksta gøy for meg å få masse skryt hver gang william kommer med noe nytt i barnehagen!
Til buksa har jeg brukt blå isoli og regnbuefarget ribb.. ekstra gøy er det å tenke på at jeg får fire bukser ut av en stoffbit som kosta med 29 kr sist jeg var på stoff og stil.

Pappa må også få skryt i bloggen min for tolmodigheten med meg og alle mine applikasjonsplaner. Han har nemlig tegnet mange applikasjonsmønsterne mine :)

Byggmester Bob
Idag etter jobb og barnehage skal vi til oslo å kose oss! Jeg har lovet William byggmester bob kino en hel uke nå! Å han har gledet seg masse! Så idag blir det en deilig dag med mac`ern, kino og gooodis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...