onsdag 25. mars 2009

My wonderful LIVI.. kniiz

En av mine herlige venninner, som jeg ser ALT for skjelden er en fantastisk dame altså.
En jente som har mer livsglede, påfunn, pågangsmot og en utrooolig evne til å videreutvikle livet sitt skal du lete lenge etter!
Hun er av typen "fortell meg om no morsomt/spennende, å jeg er med" :)
Hun sitter ikke på latsiden hvertfall. Utrooolige prosjekter på gang hver gang jeg snakker med henne.
Bildene nedenfor er tatt da hun var på et prosjekt i Namibia gjennom X-plore
Slike opplevelser er slikt jeg bare drømmer om, men kanskje kanskje, det kan bli til virkelig het en gang. Må være helt utroligt å få lov til å hjelpe andre; dyr eller mennesker!
Så Livi min kjære :) NÅÅÅÅ må vi møtes snart!
Må få litt oppdatering her, for nå er du savnet :)



1 kommentar:

  1. Hey Søta!:)) Å, så koselig da!:)Du er jo bare nydelig!
    Ja, til å treffes snart!!hihihi;)Et glass vin og skravlings i vårsolen høres ganske så deilig ut, eller hva?;)))
    Lots of loooove;))

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...