fredag 11. november 2011

Utafor...!

Jeg er nettløs om dagen. En hel uke uten Internett og nå har jammen tv'en tatt kvelden også:( Ikke får jeg lest i blogglandia, ikke får jeg vist frem bilder og fremgangen i huset vårt. Ikke får jeg betalt regninger, bestillt badekaret vi har sett på eller sjekket tlf nr i Om jeg skal ta en telefon. Men jeg får hvertfall følt på hvordan det var i gamledager, stakars folk altså, hehe. Får håpe at Internett mannen finner ut av problemet på mandag, for jeg savner å være på nett. God helg alle sammen. Bloggings-fra-telefonen-klem-fra-meg :)

5 kommentarer:

  1. Saknar dig i bloggvärlden! Längtar efter att du återkommer! Kramar Kicki

    SvarSlett
  2. Hmm... kul att få känna på hur det var förr i tiden, men jag kan tänka mig att du tröttnar ganska snabbt. :-)

    Hoppas uppkopplingen kommer tillbaka snart, så vi får njuta av nya inspirerande inlägg från dig.

    SvarSlett
  3. Det kan jo bare blir bedre ;)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Hei :) Du er savnet ;) Det er utrolig hvor avhengig man er av nettet .Men jeg tipper du kommer sterkt tilbake når det er fikset ;)

    God Lørdag !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Isj , så kjedelig!
    Om jeg er nettløs i mer enn et par dager så begynner panikken å bre seg ;)


    Klem og en finfin søndagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...