søndag 21. august 2011

Glemsk....


Når barna er i seng, stua ryddet for leker og oppvaskmaskina er i gang;
da synker jeg ofte ned i den deilige sofaen vår, dytter et par puter under hodet å surfer rundt i  bloggverden.
De siste dagene da jeg har lest gjennom innlegg rundt om kring har jeg tenkt 
"shit... idag skulle jeg jo ta sorte bilder til sukkertøy for øyet sin sort-utfordring!!"
Men problemet er at når jeg kommer på dette og har tid til prosjektet, da er det for sent.
Mørkt ute, dårlig fotolys og jeg vil helst ikke bruke den dumme blitzen..

Kameraet er som regel med meg i veska, å det knipses mange bilder i løpet av en dag,
men jeg er glemsk...sort er det mye av i interiøret vårt, så "sorte" bilder skal det bli.
Bare jeg husker det... Imorgen kanskje :) 
Skal kjøpe meg en liten notatbok, så kan jeg notere ned "imorgen" prosjektene mine.
Bare jeg husker det.. 

Er du glemsk? Kanskje notatboken er din beste venn?

Klem Silje

2 kommentarer:

  1. Notatblokk og post-it er et must i Fjøset i alle fall :)
    Blir mye roligere i hodet av det, og så er det en stor tilfredstillelse å stryke noe av lista ;)

    Ha en flott kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Hehe.. i morgen kanskje?? Ja, kjenner meg veldig igjen... Utfordringen inne hos Sukkertøy for øyet har jeg også tenkt på, men så har det uteblitt. Jeg er så sliten på kveldene, og ligger og dupper på sofaen når ni - nyhetene går! ;)

    Post-it lapper, kanskje det kanskje?? :D

    KLEM til deg♥

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...