onsdag 1. juni 2011

Tv-stua



Fikk lyst til å dele noen bilder av vinter-tvstua vår. Den skal nå ut av vinterdvale, bort med pelspledd og saueskinn. Ut med brunt, beige og sort. Den skal få friske farger, nye putetrekk og bli leken og lysere! Det sorte gulvet og de hvite veggene skal få selskap av farger! Akkurat slik sommeren er, full av farger! Ved siden av tvstua vår er sykroken min, så det blir deiligt med et litt friskere fargeinnslag.
Da kommer inspirasjonen løpende på bånd og kanskje sytørken min blir litt fuktig igjen også. *KnIz*

Vi har en lang vegg i tvstua vår. Vi tenkte at vi skulle ha en daybed her, for det er deiligt å slenge seg ned når man koser seg med popcorn og film. Men en daybed så rett og slett rart ut her. Den så så liten og stusslig ut på den lange veggen, å det ble heller ikke pent å sette den midt på veggen. Så vi vurderte å kjøpe en sofa. Men hva skulle vi da gjøre med sengen? Vi diskuterte litt rundt dette å kom frem til at det var like greit å kjøpe en seng til, å lage en diger kose-daybed med masse masse puter!
Å det ble det! Angrer ikke. daybeden er daglig i bruk. Mest av William som spretter fra seng til seng mens han ser på barnetv. Er deiligt å ha en herjekrok! Bildene over sengene er fotolerret som pappa har laget heeelt personligt for oss. Elsker dem!

Jeg har nå ribbet sengene, slengt laken og pledd på vask og gleder meg til å vise en friskere krok! :)
Må bare sy litt først, så vær tolmodig med meg!

Hvis du ikke allerede er med, så vil jeg minne om give awayen min. ikke mange dager igjen til den trekkes nå :)

8 kommentarer:

  1. Så fint å ha et slikt rom! Det blir spennende å se hvordan sommerlooken blir. :)

    Flotte puter du har laget til An-Magritt!

    SvarSlett
  2. Denne tv-stua er så flott!
    Elsker gulvet ditt her. ♥
    Gleder meg til å se hvordan det blir med masse farger!

    SvarSlett
  3. Så fint det var i tv-stua :) Må være godt å slenge seg ned der . Kult at du skal sy puter og friske den opp , gleder meg til å se det ;)

    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  4. Så fint rom, de lerretene var bare NYDELIG!
    blir spennende å se hvordan det blir.
    /myr

    SvarSlett
  5. Så stilig. Blir spennende å se hvordan det blir med flere farger. Virker deilig å ha senger og god plass å sitte. :)

    SvarSlett
  6. så utrolig fint du har det!
    liker såå det jeg ser!
    kos deg med syingen -
    gleder meg å se resultatet!
    ha den fineste dag!
    klem

    SvarSlett
  7. For en fin tv stue:), gleder meg til å se den med masse farger:),
    digger bildene, de var superfine:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Fine stua di!
    Gleder meg te å sjå sommerversjonen :o)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...