søndag 26. juni 2011

DIY Bilde-Lampe

























































Jeg har fornyet en gammel lampeskjerm fra Ikea.
Det var vanskeligt å fange resultatet på bilder, men jeg prøver :)
For å gjøre det samme trenger du:

En stor lampeskjerm
Decopagelim/lakk
Pensel
bilder utskrevet på vanlig printerpapir

Lampeskjermen ble funnet i kjelleren og rengjort på innsiden.
Jeg skrev ut bilder av familien vår i store og små eksemplarer for å få litt liv inni lampeskjermen.
Tok decopagelim på baksiden av bildene og limte dem på. Lot det tørke en stund og smurte et nytt lag lim/lakk oppå alle bildene for å forsegle dem :)
Lot det tørke på nytt og lampeskjermen er som ny! Jeg digger den, å nå gjelder det å finne et passende sted til den ;) Kanskje over spisebordet i nyhuset, eller over billiarden til sambo!
En fin plass skal den få uansett!

9 kommentarer:

  1. For en morsom ide'! Så flott den ble :)

    SvarSlett
  2. For en genial idé! Dette var utrolig kult - og fristende å kopiere!!

    SvarSlett
  3. Det var en morsom ide! Personlig og fin:)
    ha en fin kveld! Klem fra silje

    SvarSlett
  4. GENIALT! SÅ utrolig kul den lampa ble! Takk for tips og diy :)

    Ønsker deg en herlig sommer!
    klem

    SvarSlett
  5. Så stilig!!! Virkelig lekkert!!!

    SvarSlett
  6. Denne var flott! takk for smart tips - mulig jeg må på leting etter lampeskjerm nå ;)

    SvarSlett
  7. Stilig! Men går det fint med lys i den da? Uten at bildene blir ødelakt..?

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...