onsdag 13. april 2011

Fransk Bistro





 
Trappa mi har blitt enda penere idag! Har fresha opp med fantastisk flotte bistrostoler og bord fra Fermob. Tok turen innom Monicas interiør her på Kolbotn. Butikken hennes er så inspirerende og flott at jeg stortsett har med meg noe hjem hver gang jeg er innom!  Knerten har også gjort sitt for å pynte trappa, med hjemmelagde steinstroll, pinneskatter og blader som han har samlet i barnehagen!

Selv om vi ikke har veranda for øyeblikket, kan vi sikkert få mange koselige utestunder på trappa i sommer!
Fornøyd :)

3 kommentarer:

  1. knallfint! Så koselig du har det!

    Kan jeg spørre hva du gav for de stolene? Og hadde de andre modeller/farger? Det er jo SÅ mye fint fra fermob!

    ha en riktig god natt!
    klem

    SvarSlett
  2. Wow! For en nydelig dørmatte. Hvor fant du den? Klem fra Bente

    SvarSlett
  3. dørmatten har jeg kjøpt på rafens. den var på 70% salg, men kanskje du er heldig å finne noe lignende :)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...