tirsdag 5. april 2011

Broderi-brodera..



Jeg har ikke brodert siden ungdomsskolen, men dette var sikkelig gøy.
Et prosjekt som ikke tar for lang tid, akkurat som jeg liker!
Planen er at de skal bli til puter. Mini geriljabroderi.
Hadde ikke lyst til å brodere "hold kjeft" eller " helvettes jævla dritt" som mange geriljabroderier for jeg synes det blir litt "hardt" med små barn i hus. Å ikke er det koseligt å ha en sofapute med de sitatene på heller; så da fikk det bli det første som poppa opp i hodet.

Neste sitat ut er IKKE MAS, som jeg skal stjele inspirasjonen til fra Guri i Fjøset ;)
Men nå skal disse bli til puter! Ha en strålende dag

1 kommentar:

  1. weee..
    Kule :)

    ..Brodering ja..Hjelpes, de er mange år siden her i heimen også..*knis*

    ...Takk for ord inne hos meg, går litt fort i svingene noenganger..
    hahah..TAKK for at du sa ifra ;)

    Klem på deg

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...