fredag 4. februar 2011

Min far en Aulie copycat.. haha

Jeg og min kjære er veldig glad i Marianne Aulie klovnebildene.
Digger den lekne streken og de spreke fargene hun bruker.
Det gjør meg rett og slett glad :)
Hun har også en annen variant der det er bilder i undergrunnen og jeg har leeenge
lekt med tanken om at det hadde vært kult å lage noe lignende av barna mine!
Men Aulie tar nok ikke slike oppdrag, og prisen hadde nok vært litt i stiveste laget
for oss nå når vi bygger hus. Så pappa tok saken! :)

Vi er SUUUPERFORNØYD og det ble bedre enn vi først hadde sett for oss!
Passer perfekt i kose-tv-kroken vår. Og vi har noe som ingen har maken til!
Stolt av deg pappan min, å jeg er så glad for at du alltid gir deg inn i
prosjektene mine med åpent sinn og oser over av kreativitet!!

1 kommentar:

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...