mandag 15. november 2010

Ugler på pinne

 

bloggerbilder 016

Jeg hadde så mange saccokuler på loftet, men nå har jeg ryddet dem ned, å laget innertrekk til saccoputer av dem. Planen er å ha en stor sacco-kos-herje krok på det nye lekerommet, å for å bli ferdig med prosjektet, og rydde litt på loftet har jeg startet med en rødvinsfarget ugle saccosekk ;)

Jeg gleder meg til å innrede lekerommet, å håper jeg får til et interilr som innbyr til lek og morro. Det er jo et kjent fenomen at barn helst vil være der mamma og pappa er, så jeg tror ikke jeg er alene om å ha barn som liker å dra lekekasse etter lekekasse ut i stua. Men kanskje jeg klarer å snu om på det når lekerommet vårt blir ferdig. Men jeg må nok smøre meg med tolmodighet før jeg kan begynne stæsjingen, for enda er det bare grunnmuren som er på plass.

Synes den ble riktig så søt, å inntil lekerommet er ferdig skal den få pryde stua vår i underetasjen!

Barn og mor på pinne

bloggerbilder 017 bloggerbilder 018

1 kommentar:

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...