mandag 15. februar 2010

4 homleponger får hver sitt hjerte!

Lilla og turkis er blitt en favorittkombinasjon blandt leserne/bestillerne mine :)
Denne buksa har jeg laget til ei lita jente i homlepongfamilien som har mange trådsnellaplagg fra før, men som plutselig har blitt veldig stor. Å nå har jeg laget en bukse som hun virkelig kan vokse videre i! Nederst på beina har jeg satt strikk i en løpegang som kan dras opp i buksebeinet (passer nok nå) og etterhvert som hun vokser kan løpegangen komme ut igjen!
Jeg har laget 4 hjerter på ryggen som symboliserer familien til lillesnuppa..
Mamma, pappa, henne selv og lillesøster. Altså 2 store og 2 små hjerter!
For en aktiv jente tenkte jeg det var på sin plass med slitelapper på knærne.. er jo snart vår! Så nå er jeg spent! Faller den i smak?








Ser nå at buksa kan virke litt "skjev" på bildene, men den henger bare litt "skjevt" på hengeren.. Ingen skjevheter her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...