onsdag 13. januar 2010

endelig litt produkter...

Etter en laaang tid med sytørke og ingen inspirasjon til å sy fikk jeg heldigvis noen bestillinger som fikk meg i gang igjen.
Gutta sov og jeg tok med eg en av julegave-cd`ene mine ned i systua, fikk fres i symaskinene og anlegget og satte i gang.
Alt var ferdig klippa så det var bare kosen igjen!

Jeg annonserer på Tettinntil forumet og en gang i året må man bidra med en "måndens premie" og dette ble resultatet ut av vinnerens ønsker :)
En herlig lilla knytebukse. Den er sydd i polarfleece med lommer og potetrykk i gammelt-vintage-fantastisk-stoff
Jeg virkelig elsker kombinasjonen av disse fargene!




Neste prosjekt var en fleecekjole. Bestilt av ei hyggelig dame som jobber i barnehagen til tantejenta mi som fikk en lignende kjole til jul :)
Men siden jeg aldri liker å sy ting helt like og ønsker at alle som kjøper et trådsnellaplagg skal ha noe unikt som bare dem kan skryte av å eie, så gjorde jeg noen endringer på kjolen! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...