mandag 21. desember 2009

To fluer i en smekk! luke 20 og 21

Gårsdagen gikk med til julegaveutkjøring, så når jeg kom hjem sent sent sent orket jeg ikke tanken på å blogge, så da slår jeg to fluer i en smekk å åpner to luker i adventskalenderen idag. :)

En av gavene jeg har sydd i år går til Aksel, han er en herlig liten gutt på 3 år. Og som alle 3åringer så elsker han lego, og jeg vet at han får mye playmo lego under juletreet i år! Så da måtte "gu`mor" (som jeg er) sy legopose/teppe til han!

Det er et stort rundt teppe som man kan snøre sammen til en pose.
Helt genialt for små kropper som vil ha full oversikt over legoen sin, og helt genialt for mødre som må plukke opp flere 100 legobiter.. Man kan enkelt bare kaste legoen på midten av teppet å snøre sammen!! Vips, så er stua strøken igjen :)

Dette bildet viser ikke så godt hvordan den virker, men ville nå slenge med et alikevell :)


I luke nr 21 vil jeg tipse alle til å ta turen innom en av mine nye bloggfavoritter for litt inspirasjon! Helt utrolig mange deilige oppskrifter der. Dette gleder mitt kokkehjerte, å jeg skulle ønske det var noen dager til før julaften slik at jeg rekker å bake litt mer, men vi får ta det som det kommer.. Knerten kommer jo hjem imorgen så da er det vell frem med forkle og kenwooden igjen! ;)
Trines mektige matblogg er absolutt verdt et besøk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...