tirsdag 8. desember 2009

Kolapinner i luke 8




Julebaksten blir ikke like sterkt representert i huset i år.
Kolakaker har jeg aldri bakt før, men fikk oppskriften av en "nettvenninne" å tenkte at "heey, dette må jo være noe for min cola elskende samboer".. men den gang ei. Kakene inneholdt ikke så mye som en dl coca cola. men derimot smaker den karamell, og hvis man oversetter karamell til svensk så heter det KOLA. Så jeg tror navnet må komme derfra, hihi

Ingen av oss er spessielt glad i småkaker, men jeg synes det hører til førjulstida
med litt kakelukt i huset. Knerten er også glad i å bake, å spør nesten hver dag om vi kan bake..
Imorgen tenker jeg å produsere et par julebrød etter mammas gode oppskrift. Fantastisk når de er nystekte med litt syltetøy eller ost på.
Er du heldig så deler jeg oppskriften når den tid kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...