søndag 27. september 2009

Herligt Vintage Oppdrag!

En dame her jeg bor har kjøpt litt klær av meg til den nye babyen i magen!
Hun er akkurat som meg glad i vintage stoffer med retrostil :)
På familiehytta hennes hadde de sengetøy med historie som jeg fikk legge under saksa.
Den lille gutten hun venter i desember får den glede å tasse rundt i klær laget av sengetøyet som mamman hans lå i som barn! Noe så "romantisk"

Her er resultatet av første produksjon av sengetøyet!








Jeg har laget en deilig omslags-skjorte med matchende bukse i cordfløyel. Jeg har hentet igjen stoffet i skjorta nederst i beina, satt strikk i slik at buksa kan poses opp og hatt ribb i livet slik at buksa skal være så komfortabel som mulig for den lille krabaten!

1 kommentar:

  1. Oj, Silje, du er rask! Så fint det ble! Jeg er så imponert over alle ideene dine
    Hege

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...