mandag 30. mars 2009

Lego-system!

Tror mange kjenner til fenomenet "legoklosser overalt", hvertfall så fantes de overalt i dette huset i en periode. Men nå har jeg funnet løsningen på problemet!
Jeg har laget en praktisk legopose :) Inspirasjonen fikk jeg da jeg rydda i stoffhaugen, der fant jeg er ikeastoff som ikke har sett lys på laaang tid! Å et dusjforheng fra ikea faktisk.
Stal noen klosser fra William og ut av det kom dette resultatet!

Idag har jeg kjøpt knagger på kremmerhuset, så nå har jeg planer om å sy flere lekeposer slik at William kan ha system i lekene sine. Og fra utsiden kan han enkelt se hva posene inneholder.
En med biler, en med lekemenn, en med plastdyr, en med lego etc etc ! Litt gøy må man jo ha i hverdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...