torsdag 31. mars 2011

Min egen ♥

Jeg fikk hjertet i halsen og problemer med å holde bilen på veien da jeg så at Monicas Interiør her på Kolbotn hadde fått Tolix stoler i utstillingsvinduet.
Rimituren min ble hakket dyrere enn jeg hadde tenkt, men en smule lykkeligere ble jeg :)
Jeg har drømt om Tolix lenge og forelskelsen ble stoooor når jeg prøvesatt og jeg kunne ikke la den stå igjen i butikken! Den ble med hjem!
Nå sparer jeg til 4 barkrakker jeg drømmer om å ha på kjøkkenet mitt når det blir ferdig.
Den er så VAKKER!!!





En venninne har hatt navnefest i helgen og søte snille henne kom innom meg på søndagskveld og leverte nydelige tulipaner i døra! Synes det var så kult og enkelt med norgesglass som vase at det kommer jeg nok til å ta med meg videre. Har mange norgesglass etter besteforeldrene mine, å det er så koseligt å kunne bruke dem til forskellige formål rundt i huset. Blir ikke syltet så mye frukt å lagt ned på dem akkurat, men de er så flotte til andre formål også!

Jeg har funnet meg noen skatter på gjenbruksbutikken idag, men det får bli en annen historie :)


Ha en strålende dag! 

1 kommentar:

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...