søndag 28. juni 2009

Blomster til en vakker brud!


Pappa hadde fått det ærefulle oppdrag å lage brudebukett til Mona, brodern`s kone..
Han var stolt og rørt, men grudde seg voldsomt, for dette hadde han jo aldri gjort
Jeg fikk også lov til å hjelpe til, buketten ble nyyyydelig. orkiêer, kala og litt brudeslør!
De gifta seg på fredag 26, og hadde en herli fest for alle vennene den lørdag.
Alt i alt ble det en fantastisk helg, og jeg har aldri sett min bror så lykkelig!

Bruden ble også kjempefornøyd, og her er resultatet :)

Midtstill
Været var fantastisk. rundt 30 grader og strålende solskinn! Jeg hadde planer om å bruke bunaden min under hele bryllupet, men det måtte bli med stunden vi var på rådhuset under vielsen.. DREEEEPENDE varmt med ullstakk i den varmen, så jeg måtte stress-shoppe ny kjole 15 min før vi dro til festen. Her koser jeg med med lille jenta til brodern.. deilig stund i skyggen!!

William hadde også en flott dag! Han storkoste seg med alle barna som var tilstede, spiste masse barnekylling så han klarte ikke noe av is-desserten sin!

På vennefesten campa jeg og ronny på hotel i tønsberg, så litt luksus må man unne seg.. Jeg klarte å dra på meg blærebetennelse og tisser blod, men man må sette alt det flotte med helgen først. Nå teller vi timer i heimen til vi skal på dansketur! :) blir en deilig ferie med campingvogn..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...