søndag 10. juni 2012

Med nål og tråd

Hver gang jeg legger inn et innlegg her tenker jeg.. huff nå er det lenge siden jeg har skrevet her.
Men må nok innse at jeg er et høst og vinter-blogge-menneske.
I det siste har jeg tatt opp syingen igjen å storkoser meg i kjelleren i sene kveldstimer.
Ekstra gøy er det å sy nå som jeg har jente selv å kan meske meg i kjoler og fargeglade stoffer ;)
Hadde lyst til å dele noen av de siste syprosjektene mine.

Nå begynner det å komme på plass ting i kjelleren også, så snart kan jeg kanskje dele noen kjellerbilder med dere også!

Fortsatt god søndag til dere som måtte ta turen innom her 




11 kommentarer:

  1. Er så fine de klærne du lager!

    SvarSlett
  2. Så nydelige klær du lager,flinke du er:))
    Fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Flinka!!! Men hva er det mitt lille søte tantebarn har i tåten????

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det skal jeg si deg :) lunken fruktte fra søstrene grene :)

      Slett
    2. Ja det skal jeg si deg :) lunken fruktte fra søstrene grene :)

      Slett
    3. Åhh, det var godt det ikke var noe skummelt og mystifistisk ;-)

      Slett
  4. Flotte kreasjoner!
    Herlig med kjoler som faktisk skal brukes!!

    Fin uke til deg!

    SvarSlett
  5. Så gøy å se deg sy igjen! Dyktige Silje!!

    SvarSlett
  6. Underbara alster! Älskar verkligen den gula klänningen och hängselbyxorna. Urgulliga :)

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  7. Så herlige klær, fargerike og fine.
    Flott blogg du har. Følger deg videre.

    SvarSlett
  8. Så mye fint du har sydd :)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...