lørdag 27. mars 2010

Juicemorro







et litt sent nyttårsforsett er å få "jeg liker ikke frukt og grønnsaker gutten min" til å få i seg mer frukt og grønt på en måte han liker! JUICE!!

Juicepressa mi ble flittigt brukt i sommer men har blitt litt bortglemt i skapet mitt. Men nå har jeg tørket støv av denne å skal gi den en fin plass på kjøkkenbenken!

Knerten syntes dette var STOR stas, å alt fra utvelging av frukt og grønsaker, pressing og drikking var nok kjempegøy for han spurte rett etter vi var ferdig.. "Når kan vi lage mer mamma!?"

Å du og du så mettende et slikt glas med juice er!!

Har tenkt å prøve meg litt på grønne grønnsaker også, men jeg tenkte at knerten skulle få en farge som var litt gjenkjennelig!
Knerten synes også det er stor stas å være med på den "lokale" frukt og grønnt butikken for å velge ut frukter han vil lage juice av og lærer seg stadig nye navn på de spennende fruktene vi har testa!!

Vi brukte idag appelsin, gulrot, tomat, pære, eple og ananas!
Min juicemaskin/sentrifuge er av merket philips, å jeg anbefaler en slik maskin på det VARMESTE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...