lørdag 22. oktober 2011

Ikke akkurat hjemmekoseligt.


Under husbyggingen har vi bestilt en del møbler, å siden vi ikke visste helt når tilbygget skulle stå ferdig har vi gamblet på "midten av oktober" som utgangspunkt til innflytting. 
Men det ser ut som det blir begynnelsen midten av desember som blir realiteten. 
Det er vanskelig å flytte utleveringsdato hos møbelfirmaer, kjøkkenleverandører, garderobefirmaer etc, så nå ser det slik ut hjemme hos oss..... 
Ikke akkurat hjemmekoselig, men heldigvis har vi en etasje ekstra som vi kan oppbevare alle esker, sofaer, stoler, spisebord osv i til vi blir innflyttingsklare.

Imorgen gleder jeg meg til å vise dere en sneakpeak av noe dødskult!! Ah som jeg GLEDER MEG!!!!!
Håper dere har en fin helg i hjemmekoselige omgivelser ;)

2 kommentarer:

  1. Härligt! Den oredigerade verkligheten! :)
    Men det blir färdigt innan jul iallfall då? Kramar Kicki

    SvarSlett
  2. Juhu, herlig kaos! Men det BLIR jo bra til slutt!!

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...